دایرکتوری ایران پیوند وابسته به ایران انجمن
 آموزش فرهنگ رانندگی

افزایش بازدید از سایت و وبلاک شما

Friday, August 1, 2008

نمایندگی جهان آگهی در داخل و خارج از کشور

بنام خدا
تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است
مدیر وبازاریاب سایت جهان آگهی در محل زندگی خود شوید
اعطای نمایندگی وبازاریابی جهان آگهی در استانها و شهرستانها و کشورهای خارج
چنانچه علاقمند به رشته بازاریابی اینترنتی و خواستار در آمد خوبی هستید , ساده ترین راه اخذ نمایندگی جهان آگهی در محل زندگی خودتان است.
نیاز به سرمایه گذاری آنچنانی نیست.
سرمایه شما:
یکدستگاه کامپیوتر که دارای مودم است .
اشتراک اینترنت.
داشتن اعتماد بنفس .
هنر خوب صحبت کردن.
آراستگی در پوشش لباس.
روابط عمومی خوب.

اگر این شرایط را دارید یکلحظه غفلت نکنید , مطمن باشید موفق خواهید شد و صاحب شغلی خوب ودر آمد عالی خواهید بود.
مهمترین مسئله (پافشاری )است. بهترین مشتریان شما کسانی هستند که در اولین برخورد (نه) می گویند. بعضی از افراد در مقابل نه شنیدن ضعیف هستند و جا را فورا خالی می کنند. کسانی موفق هستند که با برنامه پیش رفته و منتظر نه شنیدن هستند. هر کاری زحمات مربو ط به خود را دارد.فرق انسان موفق و غیر موفق در توانائیها ی آنان است , نه در تحصیلات و مقام.بیشترین موفقها کسانی بوده اند که از صفر شروع کرده و دارای برنامه ریزی دقیق بوده و هدف معینی داشته اند. بعضی از افراد شروع کنندگان خوبی هستند ولی تمام کننده خوبی نیستند. شخصی ویلون می خرد و می خواهد ویلونیست ماهری شود . باشوق وشور زیاد دستگاه را خریده ودر کلاس ثبت نام می کند. علاقه اولیه فراوان . بعد از زمان کوتاهی , سرد شده و دستگاه ویلون در گوشه اطاق خاک می خورد.

مطالعه کتابهای آنتونی رابینز و در ایران استاد علیرضا آزمندیان ونشریه موفقیت استاد حلت برای موفقیت هر چه بیشتر توصیه می شود.
بازاریابا ن بالاترین در آمد را دارند

نحوه کار : مراجعه به کارخانه ها ,موسسات , بانکها , فروشگاه ها , مغازه ها , و هرمکاتی که تولیدات دارند و یا کارهای خدماتی انجام می دهند و توجیهه آنان به ثبت آگهی در سایت جهان آگهی.

شرایط نمایندگی :
آشنا بودن با کامپیوتر و کار با اینترنت .
حداقل تحصیلات دیپلم .
بومی محل در خواست نمایندگی.
در کشورهای خارج از ایران متقاضی باید ساکن آن محل بوده و مسلط به زبان آن منطقه باشد.

نحوه اقدام :
مشخصات کامل : نام - نام خانوادگی - شماره شناسنامه - تاریخ تولد - محل تولد - محل زندگی - نام پدر - تخصص - آدرس دقیق محل سکونت - تلفن محل سکونت - آدرس دقیق محل کار - شماره تلفن محل کارو توضیحاتی که لازم برای معرفی خود دارید.باضافه شماره(کارت وحساب) یکی از بانکهای عضو شتاب بنام متقاضی .(برای حواله پورسانت جهان آگهی برای ایشان)
را به ایمیل :
info@jahanagahi.com
ارسال نمائید.

تبصره :

اعطای نمایندگی در مرحله اول به مدت سه ماه است . چنانچه طرفین در مدت سه ماه از کار رضایت داشتند نمایندگی اختصاصی به وی اعطا می گردد.
در هر استان و شهرستان فقط به یک نفر نمایندگی اعطا می شود.
(اگر در استان و یا شهرستان متقاضی زیاد باشد براساس الویت فرد انتخاب می شود. الویت شامل : تحصیلات , تجربه کاری , و سوابق کاری است).
ماهیانه جزوه های برای نمایندگان از طریق ایمیل ارسال می شود.نمایندگان صاحب نظر در استانها وشهرستانها می توانند ما را در این امر یاری دهند.
در صورت ضرورت با اعلام قبلی جلساتی در استان با حضور نمایندگان آن استان تشکیل و در مورد بهتر شدن نحوه کار تبادل نظر خواهد شد.
(در این مورد متعاقبا به تفصیل صحبت خواهد شد).
هر نماینده می تواند در سایت جهان آگهی تبلیغات خود را در رابطه با بازاریابی رایگان ثبت کند.نوشتن شماره کد نمایندگی در انتهای آگهی الزامی است .
به هر نماینده کدی اختصاص خواهد یافت که به منزله امضای آن شخص است.
نماینده ها می توانند برای خود چندین بازاریاب داشته باشند که نحوه پرداخت به آنان در زمان تماس تلفنی اعلام خواهد شد .
نماینده چنانچه مشتری معرفی کرد تا زمانیکه آن مشتری مستمر و یا فاصله دار آگهی به ثبت برساند , درصد نماینده محفوظ وسریعا ارسال می شود.
درآمد : در رابطه با در آمد نماینده وبازاریاب با شماره تلفن 09366843106که اختصاص به این واحد دارد تماس حاصل فرمائید.
نمایندگان پس از تماس تلفنی و اعلام آمادگی شماره حسابی را اعلام خواهند نمود که در آمد هر آگهی همان زمان حواله خواهد شد و سقفی برای ارسال نیست.بطور مثال اگر سهم نماینده هزارتومان هم باشد کارت به کارت ارسال خواهد شد .(شماره حساب حتما باید در بانکهای باشد که عضو شتاب هستند).
نوع آگهی :
- رایگان : در این نوع آگهی ها مبلغی دریافت نمی شود.شخص می تواند شخصا در سایت جهان آگهی ثبت نام کرده و آگهی خود را به ثبت برساند و هر زمان می تواند آنرا ویرایش کرده و حتی آنرا حذف نماید.
- آگهی های ویژه براساس تعرفه که در منوی بالای صفحه سایت جهان آگهی توضیح داده شد مبلغ آن اخذ خواهد شد.نحوه ثبت آگهی های ویژه نیز بهمان صورت رایگان است , با توجه به اینکه
منوهای بیشتری دارد وآگهی شخص با عکس و لینک سایت در بالای صفحه قرار می گیرد.
بسیار مهم : حتما به شخص اعلام نمائید در زمان ثبت آگهی کد نمایندگی را در زیر نوشته های آگهی خود ذکر نماید.تا بر اساس آن درصد نماینده ارسال گردد.
مهم - چنانچه به هر دلیلی مشتری ذکر شماره نمایندگی نماینده را ننویسد , با اعلام نماینده , درصد نماینده محفوظ بوده وارسال می شود.

نماینده ها شرکای کاری ما هستند
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: